2015. szeptember 26., szombat

Díj #2

Jeeee, itt a második díj! Nagyon köszönöm Clara Lettson-nak a Novelláskert írójának! Kukkantsatok be hozzá, szuper jó blog! Sokan nem értik, hogy minek a díjak! Azért vannak, hogy megismerkedhessünk ebben az óriási bloggervilágban.



Díjazottjaim:






- Szabályok:
  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj a díjazód 10 kérdésére! 
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább a díjat 10 embernek               

-10 dolog magamról:
  • Van egy olyan álmom, hogy egyszer híres írónő leszek.
  • Van egy fehér fiú cicám.
  • Egy bátyám és egy öcsém van. Hát, néha nem könnyű :D.
  • Szeretnék színésznő lenni, vagy zenész. Tudok zongorázni és most gitározom, úgyhogy vonzódom a zenéhez.
  • Kicsit stréber vagyok, de nem olyan nyalizós típus, hanem olyan okoska.Azon kívül, majdnem minden tanár utál, mert folyton beszélek órákon.
  • Most röplabdázom de eddig kéziztem. Ja, és lovagolok is. <3 <3 pacik
  • Imádom a színes hajakat, a pasztell színeket, meg mindent ami extrém.
  • Az apám meghalt amikor 6 éves voltam.
  • Nagyon szeretek rajzolni, de nem vagyok ügyes.
  • Kedvenc színem: kék, rózsaszín. Tudom, fura. Kedvenc számom:1989, nem ekkor születtem csak szeretem. Kedvenc tantárgyam: töri, irodalom, az irodalmat azért szeretem mert sokat színészkedünk.
10 válasz:


  • Milyen a zenei ízlésed?
       Szeretem a pop-ot, meg a rap-et. Imádom T. Mills-et (csak a zenéit), meg az aktuális slágereket.
  • Mit gondolsz a környezetszennyezésről?
       Utálom! Egyszerűen hányok tőle. Mondjuk nem sokat teszek azért, hogy megakadályozzam, de igyekszem.
  • Mióta blogolsz?
       Néhány hónapja :), ez életem legelső blogja.
  • Mit gondolsz, mi a legjobb tulajdonságod?
       Az, hogy izgalmas vagyok. :D Tudom furán hangzik, de mellettem tuti nem leszel depis.
  • Hogy viszonyulsz, a számodra új emberekhez?
      Mindenkiről előítéletet gyártok, tudom nem helyes. De általában megváltozik és könnyen megbarátkozom az illetővel.
  • Szerinted mi a legbecsesebb tulajdonság?
      Szeretnivalóság, kedvesség, optimistaság (ez nagyon furán hangzik).
  • Olvastad már a blogom? Ha nem, ezek után fogod?
      Nem nem olvastam, de már fel is iratkoztam. Nagyon kiváncsi vagyok!
  • Van valami függőséged?
      Könyvmoly vagyok kicsit. Azon kívül nincs.
  • Mit gondolsz a 'balhés' sztárokról? (Miley stb.)
       Nem szeretem őket, de nem is utálom. Ha van egy jó számuk, vagy jó színészek akkor persze nem fogom azért rühhelleni azt a filmet vagy zenét amit ők énekelnek/ játszanak.
  • Melyik a kedvenc könyved? 
      Útvesztő, Éhezők Viadala, Jane Eyre.

10 kérdés tőlem:
  1. Mi volt életed legjobb napja?
  2. Mi volt életed legrosszabb napja?
  3. Mi a kedvenc könyved?
  4. Mi a kedvenc filmed?
  5. Mi a kedvenc tantárgyad?
  6. Olvastad már ezt a blogot? Ha nem, szeretnéd?
  7. Mi a kedvenc állatod?
  8. Mi a hobbid?
  9. Mi a legrosszabb a világban, szerinted?
  10. Mi a legjobb a világban?

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat!
    Amint időm engedi, kiteszem! :)

    VálaszTörlés
  2. :D Nincs mit köszönni! Megérdemlitek! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszönöm szépen a Díjat. :) Amint lesz időm ki is teszem! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Végre sikerült ide is benéznem, kicsit el voltam havazva mostanában. Tetszett az új rész és nagyon köszönöm a díjat! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a díjat:) Nemsokára kint lesz. Bocsi, hogy most írok csak teljesen elfelejtkeztem róla meg hát a suli..:/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos vagy, köszönöm a díjat! :) Csatlakozom Dixon Niához...A suli engem is kikészít:(

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat! ;) a többiek válasza mellett én elbújok, hogy majdnem novemberben írok. De... suli. *drámaipillanat* totál kész vagxok.
    Mégslegyszer köszi! :D

    VálaszTörlés