2015. október 2., péntek

Egész kiscsalád

  -Dr. Bros! Álljon meg! Beszélni szeretnék!- rohant Jo, régi orvosához.
- Hát jó.- fordult meg.- Mit akarsz?
- Mégis, mit akarok?- röhögött kényszeresen Jo.- Én? Inkább azt kérdezném, hogy maga mit akar itt ebben a büdös kórházban? Ne...
- Nyugodjon le Brown kisasszony!
- Persze, nyugodjak le! Mondja meg, hogyan? Úgyis annyira tudja,hogy mi nekem a jó! Például az olyan jól esik, hogy csak úgy átdob egy másik orvosnak és ez még nem is lenne gond, ha nem kérte volna őt arra meg, hogy hazudjon! Tudja, hogy mi maga? Egy sunyi állat!- Jo hangja betöltötte az egész udvart, minden szem rászegeződött, Dr. Bros pedig csak állt lehajtott fejjel és hallgatott.- Nem akar valamit mondani, kedves Dr. Bros!-mondta kaján vigyorral az arcán.
- Akkor beszéljünk!- az orvos megfogta erősen Jo karját és elkezdte vonszolni az egyik távoli pad felé. Leültek. Most nem láncolták oda a lábát. Szabad volt.
  -Szeretnék közölni veled valamit.- kezdte Dr. Bros
- Jaj, na ne mondja!
- Szóval, körülbelül 20 éve kezelek szellemi betegeket...
- Nem muszáj így fogalmaznia.
- Jól van, pályám elején összeismerkedtem, még egy Franciaországi psychiátrián, egy Hédelin nevű nővel. Gyönyörű volt és okos ráa...
- Fuuuuuujjjj!
- Abbahagynád?Akkor folytatnám, menthetetlenül beleszerettem a betegembe és ő is viszonozta. Családalapításban gondolkodtunk és sikerült is. Született egy lányunk, de szerettük volna, ha lett volna egy fiúnk. De nem lett, csak egy ikerpár, mindkettő csecsemő kislány lett. Hédelin már lassan meggyógyult de beleőrült a gyereknevelésbe. Én nem akartam nézni, sem az ő, sem a lányaim szenvedését. A gyerekeimmel elmenekültem ide Illinois-ba és árvaházba raktam őket. Életem legrosszabb döntése volt. Érted?
- Egyáltalán nem!
- Jo, te vagy az egyik az ikrek közül!
- Tessék?
- Jo, neked nincsen anyakönyved, mivel árva vagy. Én mondtam meg a nevedet az orvosoknak. Az én igazi nevem pedig Jonathan Brown.- Jo már nagyon úgy érezte, hogy nem bírja tovább de végig akarta hallgatni.
- Azt értem, hogy Kendra volt az elsőszülött lány de ha nekem volt egy ikertestvérem és elméletileg ugyanabban az árvaházban nőttünk fel, akkor én miért nem találkoztam vele soha?
- Találkoztál. Tegnap.
- Nem találkoztam senkivel az utóbbi két hónapban.- aztán rájött, hogy ki az akire Dr. Bros, illetve Dr. Brown gondol

4 megjegyzés: